středa 27. února 2013

2013 02 27

Pěkný večer :)
Dnešní příspěvek věnuji fotkám, které jsem dnes nafotila. 
Dopoledne jsem strávila krmením kachen a labutí u řeky kousek od kostela sv. Jíří v Plzni, kde byla super možnost nafotit tyhle zvířata zblízka. Na lidi jsou hodně zvyklí, takže se nás vůbec nebáli a celou dobu byli úplně u břehu. 
Odpoledne jsem měla domluvené focení s kamarádkou Karol a její sestřenicí Deny. Fotily jsme v parku na Slovanech, kde nebyly zrovna nejlepší podmínky (což nám vlastně ani moc nevadilo :D). S focením jsem v celku spokojená, ale už se moc těším, až se trochu oteplí, protože jsme s Karol opět domluvené na focení, a protože je opravdu krásná, extravagantní a na pózování před fotoaparátem jako stvořená, tak už teď se na to těším!! :)
Nakonec přidávám ještě jednu fotku z backstage :)



A takto vypadala šatna ... :)


2 komentáře:

  1. Fotka krmení labutí je krásná, i ta pod tím je pěkně zaostřená, škoda jen, že má labuť v popředí tak ořízlou tu hlavu..

    Ta fotka, kde jsou obě slečny se mi vážně líbí, vyzařuje z ní na mě opravdu dobrý příběh, kdy slečna s 'méně extravagantními' vlasy trochu zkoumavě pozoruje tu druhou!:) A o fotkách, kde je samotná fialovlasá kráska se super legínama ani nemluvím, jsou opravdu pěkné:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat